O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-04-19 14:04:22
#6
Rasmiy Homiy Rakuten kompaniyasi bo'lsa. Rakuten Yaponiyaniki bo'lsa. Ha endi pul bo'lsa ........... deganlaridek )
#7 sambo
2019-04-19 09:23:31
Yaxshi
#6 rainmen
2019-04-19 05:35:37
Qaleydan Amerikadan voz kechdi bular.
#5 Ayub
2019-04-18 22:37:24
Treblni yutib xoxlagan joyingga boraver sanga yarashaveradi qolganla sholpillab qoladi avval faqat trebl ????????????????????
#4 KOMETA
2019-04-18 16:58:32
Moliyaviy xolatni yaxwilawmi bu. Osiyo bolsa osiyoda mayli bir boriwsin. Inesta akalari ow damlab beradi. Bazi birlari Yaponiyada qolip ketiwsaxsm mayli kimlarni nazarda tutayotganimni xalq tuwundi. Nasib bolsa TREBL soxibi sifatida boriwadi!!!!
2019-04-18 16:48:24
Qudalarimizga qiyin boldi... Endi optimiga liverpoolga o'tvolishdi... Keyingi bekatlariyam aniq yo ayaks yoki tottenxem.... Uladan xafa bolish yoq... Chunki bizziyam balet qimagan jamoamiz qolmagan xisob... Lekin bitta narsani xis qivomman barsa liverpooldanam o'tadi xudo xoxlasa... Chunki apl jamoalari faqat aplda daxshatli... Oddiy misol liverpool psj va napolida rosa qiynalganidi... Chunki napolini oyin taktikasi barsaga juda yaqin... Barsamiz topni bermasa o'sha salox manelar topsiz qanaqilib daxshatli qarshi xujum qiladi... Lekin bu futbol bu chl... Kim oylagandi yarim finalda ayaks va tottenxem oynidi db... O'sha tottenxemni guruxdan sudrab chiqmaganimizda xozir nima bolardi bilmiman... Eng yaxshi yoli bu oyinlarni korib keyin xulisa qilamiz...
2019-04-18 16:18:43
Yeb yo'qgandan keyin o'ynaydida)
2019-04-18 16:14:42
Mana sizga Mafiyani kuchi ) Pul beryabmiz deb kekirvoryabdida bu Yiponlar )