O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#34 professor
2019-05-15 20:16:41
Яшанг Отабек
2019-05-15 14:08:25
Yuqorida Yangilik !
2019-05-15 14:02:17
Lekin Abidal bilan Bartomeuga qoil aytgan transferlarini qilyapti bular buncha pulni qayerdan olyapti. Anu Real M muxlislari futbolchilarni orzu qilaverib umrlari 6tib ketdi. 6tkan yili Azar Neymar Mbappe keladi deyishdi lekin Perez Azarni olaman deb anu habash Vinimidi shuni ob q6ydi keyin Mbappe Neymarni birdaniga olaman deb Fransiyaga uchuvchi y6lda adashib Marianoni olvordi bu yil Mbappe Azar deb yana adashib ketib qomasin shu Perez. unga birinchi navbatda yangi achki olish kerak chunki yana shunday adashib qolmasin. albatta bu shunchaki xazil. Realchilar 6tkan yil faqat ikardi deyishardi by yil faqat Yovich deyishayapti keyingi yil yana kimdir z6r 6ynab q6ysa usha 6yinchini realda k6rgilari keb qoladi lekin bilishmaydiki Perez bilan Zidan Benzemani 45 yoshigacha 6ynatishmoqchi
2019-05-15 13:53:52
Bir news chiqarsamda shu Grizmann temasini yopsak )
Baribir Antuan Kataloniyaga keladigan, jamoani kuchaytiradigan futbolchi ekanligi barcha Kolxozdoshlarimizga ma'lum ekan )
#30 professor
2019-05-15 13:47:22
Гризманда етакчилик холати уртача
2019-05-15 13:35:56
Atletikodan Arda Turan omadsiz transfer b6lgandi Griezmann Barsada yanada porlab jaa Messichalik b6lmasa ham Neymarchalik 6ynab bersa bizga shu yetadi. Katta ehtimol bilan Griezmann chap qanot hujumida 6ynaydi GSM triosi hosil b6larkan. Savol endi Dembele kimni 6rnida 6ynarkin yoki zahirada chirib ketarmikan Malcom ikkalasi. Coutinho qolsaku orqaroqda 6ynasa b6ladi lekin Dembele orqaroqda 6ynolmaydi. K6nglim sezyapti hujumda yana kimdir ketsa kerak yozda.
2019-05-15 13:34:05
Atletikoni oyinlari zerikarli bosayam kop oyinlarini korganman... Grizmin barsaga foyda beroldigan oyinchi... Birga bir vaziyatlarni deyarli xammasini golga aylantirolidi to'p uchun kurashadigan oyinchi... Esilarda bosa fransiya termasidayam atletikodatam messiga qarshi jufayam faol oynagan... Messini taqib qilib ximoyagacha kelgan... Yani ximoyachilargayam foyda keltirolidigan oyinchi... Yoshini nima axamiyati bor... D villa l.suarez yoki bishqa xujumchilarimiz yishlugidan oynamaganku... To'rt besh yil foydasi tegsa pulini oqlab ketadi... Suarezni korvosla deyarli to'rtta vaziyatdan bitta gol urvotti xolos...unga raqobatchi kere... Mani oylantirvotgani valverde buniyam narxiga qaramasdan bonkaga o'tqazib qoymasa yoki boshqa pizitsaga qoyib sindirmasa boldi...
2019-05-15 12:55:09
Атлетико раҳбарияти жуда айёр уз етакчиларини пуллаб улани урнига ёш иктидор лани трансфер килишни бошлади
#26 komron
2019-05-15 12:48:09
Grizman yaxshi oʻyinchi barsani albatta kuchaytiradi atletikoda oynab sovrin yutolmasligini tushunib yetdi bola toʻgʻri oylabdi girizmanga ishonaman
2019-05-15 12:40:33
24 неймар ортга кайтарилса катта эхтимол билан Суарес ни сотишади ё захира уйинчиси булади
2019-05-15 12:26:33
Yana bir habar Neymarni kulubga qaytishi korib chiqilayotkan emish balki bu sodir bolar)
2019-05-15 12:25:47
#20 KOMETA

 2019-05-15 12:07:39  0

Salom saytdowlar. Birodarumiz Otabek kutgan futbolchi kelarkanda. Sal qariroqmi 120mnga. Mayli wunga loyiq oyin korsatsinda. Abidal Mbappega harakatni bowlavorsa bolardi. Simons degan iqtidor egasi bor wu xaqda xabar yoqmi. Messini davomchisi emiw.


Havi simons hali yosh adashmasa 13 14yosh atrofida yoshlar jamosini sardori kelajakda albatta barselonaning yuragi boladi!
2019-05-15 12:22:34
Айтуриб Айтуриб хит кивордила ман Гризман масаласинихам хал килдик smilesmile
2019-05-15 12:21:21
#20 KOMETA
2019-05-15 12:07:39 0
Salom saytdowlar. Birodarumiz Otabek kutgan futbolchi kelarkanda. Sal qariroqmi 120mnga. Mayli wunga loyiq oyin korsatsinda. Abidal Mbappega harakatni bowlavorsa bolardi. Simons degan iqtidor egasi bor wu xaqda xabar yoqmi. Messini davomchisi emiw.

Киму Симонс деганлари

Ассалому аликум барсафан азолари
#20 KOMETA
2019-05-15 12:07:39
Salom saytdowlar. Birodarumiz Otabek kutgan futbolchi kelarkanda. Sal qariroqmi 120mnga. Mayli wunga loyiq oyin korsatsinda. Abidal Mbappega harakatni bowlavorsa bolardi. Simons degan iqtidor egasi bor wu xaqda xabar yoqmi. Messini davomchisi emiw.
#19 Neymar_10
2019-05-15 12:02:40
Grizmanni Atletikodagi natijasi 256 ta o'yin, 133 ta gol, 50 ta assist. Deyarli ikki o'yinni birida gol urarkan
#18 professor
2019-05-15 11:52:09
#16 Paola_Dybala
2019-05-15 11:48:54
professor
Ja neymar bolmasa mbappeham bolaveradi lekin!))

10 та мбаппе нима бу́лади )))))))))))))))))))
2019-05-15 11:49:42
yaxshi oynab ketsinu. Lekin atletikoni oz vaqtida qutilyapti grizmandan. 120 ga sal qimmat. 100 bolsa bolardi.
2019-05-15 11:48:54
 professor
Ja neymar bolmasa mbappeham bolaveradi lekin!))
2019-05-15 11:48:27
#7 Denis_Suarez

 2019-05-15 11:19:18  0

#4
Do'st omonmisiz ?
"Mafiya"ni qo'lidan nimalar kelmaydi deysiz )


Rahmat do's o'zingizchi opa singillar katta bolmoqdami!
Albatta har qanday narsa kelur mafiyani qolidan))
#14 professor
2019-05-15 11:47:56
#9 Ayub
2019-05-15 11:21:40
Hamma qariyalarni yig'di asabim buzildi Valverde pid.......z

Валвердени аризасини тезрок олинмаса барсани хисоб ракамида пул тугайди, бу мураббий истедодларни уйната олмайди, катта камчилиги шу
#13 professor
2019-05-15 11:45:59
#5 Paola_Dybala
2019-05-15 11:18:44
Buni sotib olib coutinhoni uvol qilmasangiz boldi!)

Неймар кайтса яхши эди
#12 AboMuslim
2019-05-15 11:45:44
Koutino uchun kota bonka tayorlab qoʻyinglar solib qoʻyasizlar boʻlmasa zaxirada chirib ketadi))))
#11 Neymar_10
2019-05-15 11:25:51
Grizmanni kelishiga namuncha xursand bo'lmasanglar ))
2019-05-15 11:24:15
Гризманнинг маҳоратига Барселонада ҳам Супер ўйинлар ўтказишига хеч қандай шубҳам йўқ!
#9 Ayub
2019-05-15 11:21:40
Hamma qariyalarni yig'di asabim buzildi Valverde pid.......z
2019-05-15 11:20:09
#3
Yaxshi insonlar yaxshi futbolchilarga muxlislik qilarmush ))
2019-05-15 11:19:18
#4
Do'st omonmisiz ?
"Mafiya"ni qo'lidan nimalar kelmaydi deysiz )
#6 Ayub
2019-05-15 11:19:18
Mayli omadli uynab ketsin lekin nimagadir shu transfer yoqmayabdi manga qimmat arzimaydi bu summaga
2019-05-15 11:18:44
Buni sotib olib coutinhoni uvol qilmasangiz boldi!)