O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-05-15 21:59:10
#29
Yashang Qobil aka !
#29 Neymar_10
2019-05-15 21:33:08
Shu Liverpuldan mag'lubiyatga uchraguncha barchasi yaxshi edi, futbolchilargayam deyarli xech kim tanqid toshini otmayotgan edi )
2019-05-15 21:25:20
Демак Барса кейинги мавсум ЧЛ учун яна астойдил курашади эканда.Бунинг учун Ла Лигадан воз кечса керак.Тушуниб йетишди Месси ва Бускетсларни хам ёши утганини ва иккита фронтта бирдай жамоани судраб юра олмаслигини
2019-05-15 21:11:17
Хави кучли мураббийга ёрдамчи булиб тажриба оширса 3 4 йилдан кейин ишласа булади
#26 UzBoY
2019-05-15 20:44:58
Vaziyatga realniy qarasak: Sovrinlar yoki pullar? Shu joyi yemandi, Barca bn PSG ni farqi yo!
#25 UzBoY
2019-05-15 20:43:44
Rasulbek, Xaviga bora? Anca?
2019-05-15 20:29:22
21 Абдурашит
Мангаям аякс мураббийи келса зур буларди кейинги номзод Пачотино
#23 professor
2019-05-15 20:15:55
Барсага утиши якинку
#22 UzBoY
2019-05-15 20:08:02
#13 Ismim Abdurashid, ismiz nima oka? Nomeri korsatb caqrgandan kora!
#21 UzBoY
2019-05-15 20:06:10
#19 Togri Kim maqul variant deb oylisiz? Man 2ta nomzod korvoman! ERIK TEN HAG, XAVI!
Erikni kordik AJAXi nmala qb tawadi, De ligt bn De Jong keyngi mavsumdan iwtirok etsa Aniq sostavdan kafolatlanadi!
Xavi - Hamma becorani tanqid qiludi Championat.asia da esliman, paxta qoyvotti deb, QATAR OSIYO CHEMPIONI boladi deb, YOQ, u hammaga isbotladi qanaqa tajribaga egaligini. PAXTAKORGA 3 ta Master class gol otab bergan, 2 tasi shtrafnoydan, 2 goli ciroyli, qisqasi 16 ga kirmasdan gol uriwlari ajoyib.
#20 UzBoY
2019-05-15 20:01:42
#17 Suares bu yil manga oyini umuman yoqmadi, BENZEMAdan 2,3 barobar imkoniyatni kokka sovirdi, Realchila Bemzema unaqa bunaqa diydi lekn qadriga yetmidi wu oynchini!
2019-05-15 20:00:23
#7 Neymar_JR
2019-05-15 17:00:01 0
Aka hamma narsa zoru.Bitta narsa esdan chiqibdi.trenerimiz tonka tonkaevich valverdedaaaa

Энг катта долзарб масала smilesmile бу тунка Валверди
#18 UzBoY
2019-05-15 19:59:14
#14
Verrattini Anchelotti tanqid qigandi Barcaga otsa yangi Imiesta bolardi deb, Verrattini bu qilig'i ISH HAQINI Sun'iy kotarw!
2019-05-15 19:42:15
Grizman kelib. Suarezni sotib yuborsak. baribir oldingidek boladiyu. suarezni yana bir ikki yil oynatish kerak. Yosh iqtidor olib kelguncha. bomasa yana boateng kabilarni olib keladi.
2019-05-15 19:39:38
15 Leonel_Messi

 2019-05-15 19:30:35  0

Гризман келса Ким Заменага утади акала?


Coutinho dembele suarez uchovidan kamida iktasi))
2019-05-15 19:30:35
Гризман келса Ким Заменага утади акала?
2019-05-15 19:11:19
#11
Huddi shunday holat 2017-yil yozda Marko Veratti transferi mashmashasi vaqtidaxam bo'lmaganmidi ?

Lyakazet Barca tomonidan bo'layotgan qiziqishlarga yoqimli deya javob bergan edi lekin intevryuda )
2019-05-15 19:01:29
#6 UzBoy
Shuncha iqtidoriz bor ekan doim kuzatuvchi bo'lib yurar ekansiz. Portlab chiqganiz kabi tezda so'nib qolmasdan shu kabi mulohazali fikrlardan tez-tez yozib turingda birodar !
Men kechroq o'z variantimni taqdim etaman...
2019-05-15 19:00:49
Barselonada Fransuzlar k6paymoqda. Barselonani yaqinda butun fransiya terma jamoasi egallab olmasa b6ldi
2019-05-15 18:59:47
"Barcelona" rasmiy sahifasida Lacazette "Barcelona"ga o'tayotgani haqida xabar berildi. Sport nashri xabarlariga k6ra Griezmannning "Barcelona" bilan tuzgan shartnomasining tafsilotlari ma'lum bo'ldi. 5 yillik shartnoma.yiliga 17 million yevro maosh
#10 UzBoY
2019-05-15 17:49:13
#7 Uni eslaganmda, Bu narsala esmdan cqb asabm buzilardi)
2019-05-15 17:41:19
Keyingi mavsum men mana shu tarkibni xoxlardim
---------------Ter Stegen--------------
Roberto-DeLigt-Langle-Umtiti
------------DeJong--Artur------------
---Dembele-Messi-Coutinho---
Griezmann
Umtitini qanotda k6rishni xoxlardim. Balki Abidalday z6r 6ynab ketar agar markazdan kimdir jarohat olsa Alba qanotdan tushib Umtiti markazga 6tadi. Shunga Umtiti ham 6zini sport formasini tiklab olardi DeJong bilan Artur birinchi mavsum barbir markazni ushlab berolmaydi shuning uchun ularga tajribali Racitic va Busquets yordam berishi kerak. Malcom esa Coutinho va Dembeleni 6rniga zahiradan tushirib turish kerak. Alena,Todibo,Semedolarga ham k6proq imkon berilishi kerak. Coutinho ketmasligini xoxlardim lekin rahbarlar uni ketishini xoxlashmoqda. Hozirgi tarkibdan:Suarez, Pique, Vidal, Murillo, Prince, Vermalen, ketsa qolganlar qolsayam b6laveradi
2019-05-15 17:05:54
Rasman Grizman va de ligt dgan yangilik qachon chiqadi
2019-05-15 17:00:01
Aka hamma narsa zoru.Bitta narsa esdan chiqibdi.trenerimiz tonka tonkaevich valverdedaaaa
#6 UzBoY
2019-05-15 16:40:47
Manga hozrca ideal yow hujumkor iwtiyoqqa tola tarkibim keyingi mavsum ucun:4-1-3-2
Ter Stegen, (4) Kukurela, De Ligt, Langle, Semedu - BULA YAXWILAB HIMOYANI UWAWI KERE hujumga otb ketmasdan mayli uglavoy bosa borsa boladi!
1- De Jong - Universal Yarim himoyachi, Ajaxda Hakim Ziyech, Neres, Tadicla hujumkorroqdir lekn, De Jongni aql bn oynawi, kozi tola iwtiyoqi mavjudligi, Qitmirligi Atmosfreani zor qiladi,
3 - o'yinni taqdirini belgiladigan chiziq deb oyliman, Dembele, Coutinho, Malcom!
Dembele - mavsum boshidagi oyinini korb wu yil wuni yili boladi degandm, Haqiqattan ham Ideal oyinchi, CR7 ni Elastic harakat qiluvchi varianti, Chap Oyoqda, ong oyoqda zarbalari bir xil, ZAMAX lariga-ku Gap yo! (Qashqadaryolik muxlisla yoqmi? Yozda jonatiwga harakat qilaman Dembeleni)
Coutinho - Yarm mavsumli oyinci bop qomasligi ucun oyinini kucaytiriwi kere Liverpoolda qanaqa Killer paslari bolardi De Bruneni tezroq varianti, Coutinho erkin ijod qiliw kere, Uning Hujumdagi va Vingerdagi weriklari ucun munosib pas beruvchi oyinchi deb bilaman VINGERLAR topni orqaga qaytarsa De Geaga urgan golidan kutb qolardim! Malcom u bowqaca oyinci PSG bn Bordo oynaganda bir koriy Neymar qanaqa oynirkan deb otrgandm, Malcom 3-4 ta oyinchini aldab Varataga wunaqa ajoyib zarba berdi, Muxlisla U Uu UUUUUUUU deb baqrwvorgandi, afsus top tosinga tegb qoludi TAQ etgan ovoz qulogmdan ketmaydi, Malcom tanlaganm sabab, haqiqiy Talant, Messi faqat wu bolani tarafini oldi bu yil, Vidalga oxwab tepodigan joyda Pas bermidi, Messi qanaqa jahli ciqqanini korudik! MALCOM hozirgi tarkibda, Dembele bn eng tez oyinci deb oyliman uni ustiga Capaqay Ong qanot Vingerligi ucun ajoyib nomzod, Bilamiz Messi barbr orqaga qaytadi owanda Malcom bn joy almashsa maqsadga muvofiq boladi!
2 - Griezmann bosa Griezmann, Suares bosa S., Messi bulaga tarif berwm wartmas, Ulani vazifasi Gol ursa boldi, Bowqa iw qiliwi wart emas!
Bu Barca muxlisining Nolasi, Jonga tegdi CHL yutqzuriw. Eslisilami?? 1 ta tayanch yarim jimoyaci bn oynatardi GVARDIOLA bu yil ham wunaaa qiliei kere WU TARKIBIMGA 10 ta oyin muxlat bersa....!!!
PS/ oyinchilani chap tarafdan sanab chiqdim! NIMA deysila fanatfow okala, IZOHILANI KUTAMAN! Shahri Ramazon MUBORAK BOSIN!
#5 UzBoY
2019-05-15 16:21:34
Sekin, Suaresni javobini berw kere, Hudo xoxlasa bolajak tarkib vawwe kucayadi? KUKURELAni orqaga qaytarsayam boladi, bu yilgi mavsumi bn bemalol Jordi Albaga munosib qarshilik qiloladi, Barcada minus, Chap qanot, ong qanot himoyachilari Vingerlik qiliwmoqda, wuning ucun Hujumkor oyinci, va bitta ideal Markaziy hujumchi olw kere manmca Griezmann yaxwi variant, Pacti hamma clublada markaziy hujumchi muammo, Timo Verner, Luka Jovic, Kshishtof Pietaklaga iwonc yoo! Qisqasi tarkibni Gvardiolani hozirgi, 4-1-3-2 Ga otkaziw kere!
#4 KOMETA
2019-05-15 16:16:57
Yakwanba kuni Laliga tugaydi. Barsa futbolchilari oz termalari bn copa amerikaga yol oliwadi. Abidal va bir qator ckautlarxam oyinchilarni kuzatiw un boriwadi. Markaziy hujumchi topiw kk yow va goleodor bolsin Erikboy
#3 KOMETA
2019-05-15 16:11:22
Oyligi kop deb PSJga ketvoriwixam mumkin. Agenti va opasi wuni maslaxat beryotganmiw. Mahallani x..i aytiwicha oz yurtiga ketiwi extimoldan xoli emas. Rasman demaguncha xamma gap bekor.
2019-05-15 15:57:31
Bu PSG nimaga har doim Barsa kimnidir sotib olamiz desa darrov yopishaveradi. PSGni bu qili9i Thiago Silvadan boshlangandi ushanda Barsa Silvaga qiziqa boshlagandi bular esa katta maosh taklif qilib 6ziga o9dirib olishgandi. Bular buncha Barsaga hasad qilmasa
2019-05-15 15:43:14
Grizmann Barselonaga kelaver, seni bu yerda ashaddiy muhlislaring kutayapti )