O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-08-13 06:59:46
Европада танишим йук нонушта кибкурмагандим
2019-08-13 05:27:29
"чашка кофе" стаканда одатда сут булади дастурхонда.
2019-08-13 04:59:43
#42
европада хар куни ерталаб газета чикади
инглизларда бир гап бор хар куни нонуштага бир стакан кофе ва тандирдан янги узулган"У" яни гезета булши керак екан.
бизлардаю телефонга караб чойни хуплаш уларда телефон бошка ахборот воситалармдан муаммо булмасада газета укишни канда килмайди билганим шу окамисиз дустмисиз.
неймарни алокаси йок лекин.
2019-08-12 23:50:44
Кеча купгина сайтлада реал неймар хакида куплаб хабарла чикди ман бир нарсага хайронман европада асосан шанба якшанба дам олиш куни ула биз узбек лага ухшаб дам олиш кунидаям ищлашмиди иш пайти иш дам олиш пайти дам олиш бу сайт эгалари каердан топишади бу хабарлани хафта боши бусаям кисман ищонсанг булади
2019-08-12 23:45:59
Реал олдин бейл дан кутулиб осин
Раз перес неймарни олишши хохлаганида давно трансферни хал килиб ташарди яхши биласила пересни узига ёкса узок чузиб утирмиди шу пайтгача каерда эди барса харакат бошлади реал хам аралаш ишни бошлади бу дегани нархни суний ошириш азалий ракибга моилавий босим утказиш бу бозордаги оддий холатку
2019-08-12 23:40:26
Махалладаги хотинлани айтишича неймарними псж ними адвакатими юристими аллакандай кишиси Каталония га келибди барса корогохига ташриф буюрибди шу хотинлада жумбокли савол у нима учун келган 2 та тахмин 1 неймар 2 Бартомео курбонлик учун битта хукиз суйганмиш яни курбонлик оши берябди экан чойхонада
#39 dynamo
2019-08-12 23:30:14
Menimcha Barsa Neymarni qaytara olmasa kerak. Real favorit ko‘rinyapti, haligi gap to‘g‘ri menimcha Neymarni PSGga o‘tishi Real tomon yo‘l deb aytishgandi. Menimcha ham shunday.
#38 KOMETA
2019-08-12 23:18:53
Xayrli tun sayt! Ertaga soğomon kóriwguncha.
2019-08-12 23:12:46
#35 bopti wu transfer hal bosin keyn gaplawamiz oka. Na primer man uverenmasman qaysi biriga otiwiga. Sizga oxwab uveren gapirib uyalib qoliwdan qorqaman. Qani trqnsfer tugasin keyn gaplawamiz.
2019-08-12 23:08:57

#34 Abidalam bilmasa kerak neymarni qaytishini chunki bu transfer bilan shaxsan bartameu shug'ullanyapti
2019-08-12 23:07:27

Vanga bolish shartmas yangiliklani kuzatib boring videolari bilan chiqarib quydiyu haqorat qilish yaxshimaas
#34 KOMETA
2019-08-12 23:04:21
Dôstim Abidal aytdimi sizga. Unda bu iwonchli xabar!
2019-08-12 23:03:35
#31 vanga)))
2019-08-12 23:02:52

Marco Asensio dostim siz neymarni poddelka rasmini avatarizdan optashoring neymar uji barsada elchiriguinto marca elmundodepotivo nashirlari neymar deyarli barsada nomli maqola chiqarib tashlashdiyu neymarni advokati parijdan cataloniyaga 10minutlik muzokara uchun kemagandur
2019-08-12 22:59:05

Sizlar xaliyam tortishib utiribsizlarmi neymar barsaga qaytib buldi faqat buni ofitsalno elon qilish qoldi #welcomeneymarJr
2019-08-12 22:46:48
#29 Bilmadim qanchalik yaqin lekinishoncli manba
#29 NURLAN_10
2019-08-12 22:44:59
Shu xafta yakunida nima bo'lishini aniq bilib olamiz. Tortishishga zarurat yo'q.
#28 NURLAN_10
2019-08-12 22:43:22
#26 siz aytayotgan manba qanchalik ishonchli ?
2019-08-12 22:41:54
Zidanni Realga qaytishini
Ronalduni ketishini birinchi shu nashr elon qilgandi
2019-08-12 22:41:13
Onda Cero :Neymarning Real Madridga o'tishi oydinlashmoqda U galactikosga aylanmoqda
100mln+James Mariano deb o'qidim 5daqiqa oldin
2019-08-12 22:35:02
Неймар масаласи деярли ҳал!
Кейинги йил мажбурий сотиб олиш шарти билан ижарага олинади.
#24 KOMETA
2019-08-12 22:28:12
Aytgancha bugun DeLixtnixqm tuğilgan kuni
#23 KOMETA
2019-08-12 22:26:18
Kimni tavsiya qilasan Asadbek
#22 KOMETA
2019-08-12 22:22:05
Mavsum bowlaniwiga 4kun qoldi. Widdatli va chiroylu óyinlar bizni kutib turibdi.
2019-08-12 22:20:18
Ey kallasiga shu neymarni!!! Qoyilar shu mavzuni!!! Undan kora birorta bir himoyach izlaylik yowlardan devor bo'laoladgan.
2019-08-12 22:16:31
Negadur shu neymarni kelishga shubxa lanvobman!!! 2yuz milion bu shunchaki fantastik narx!!! Eshtlarmi kelajakda messi&ronaldo qarshiligi felish&mbappe da davom etadi db taxminlar bildirishbdi. Szlar bunga nima dyszlar?
2019-08-12 22:13:30
Неймар хакидаги янгиликларни испания ва франсия сайтларидан кузатиб туриш керак. Бартамеу неймарни кайтариш учун деярли харакат килмаяпти. Шунча келишув ва трансфер масаласидаги ишларни Барса вакилларидан бирортаси шу масала юзасидан иш олиб бораётгани йук. Барча ишларни уртадаги воситачилар олиб бормокда. ПСЖ рахбарияти Барсага кескин каршилик килиб неймарни РМ га сотишга келишиб булган. Хозирда РМ факат неймар ва унинг вакилларини шартнома шартлари ва кучиб утишга кундириши колди ва РМ шу масала устида каттик ишламокда. Барсада деярли имкон йук.
2019-08-12 22:13:07
Xayrli kech qadrdonlar!!!
#17 KOMETA
2019-08-12 22:12:18
Ertaga aniq bóliwi kk. Neymarning transferi
2019-08-12 22:07:52
Салом хаммага. Неймарни келиши ёки келмаслиги хали хамон очик масала булиб турибди. неймарни юристлари айни дамда барселона офисида булиб турибди. Менимча неймарни келиш келмаслиги 50-50. Катта эхтимол билан РМга утиши аниклашиб бормокда. Айни дамда коутиниони сотиш ёки ПСЖга бериш билан иш битмайди. Барсада деярли неймарни сотиб олиш учун пул ва имконият колмади.