O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-08-13 20:07:32
Asalomu aleykum!!! Qadri balan qadrdonlar!! Barchangizga hayrli kech!!
2019-08-13 20:04:00
#21 Alijon sz to'g'ri gapti etdiz umtiti va pike cho'ta neto o'ynashvotdi umtiti uje yarimhimoyachi bovogan fudbolchlar bilan aldashb yuradi. Pikeni yoshi o'tkani shundoq bilinvotdi. Shunday ekan nomzodlar kulibaliy yaqinda shartnomasini uzaytrib 150mlnli tovon pulini hisobga olsak bu fudbolchini variantlardan ochrb tashasak ham bo'ladi lekn amalab obkelinsa ishonchni oqlashga shubham yoq. Dayot upamecano bu ham zor himoyachi ham yosh lekn narxi sal qimmat ammo barca olsa xato qimiydi. Shkrinyar bu fudbolchini inter sotmoqchi edi lekn konte kegandan keyn sotmimanga tushb qoldi. Ammo katta narx bersa sotvorsa kerak yana kimda qanaqa variantlar bor?
2019-08-13 19:57:37
Эсилардами? Неймарни биринчи Барселонага келиши худди шунака миш миш булиб якун ясаганди у биринчи бор Барса либосини кийган кузи кувончга тулиб. Орадан хечканча утмай янада шовшувли тарзда трансфер ойнасини ларзага солиб Жожони Погбасини 105 млн € ли рекордини яксон килиб Парижга кетди. Янги тарих яратиш учун, бу хато эканлигин унинг дадаси иковидан бошка Барча биларди. Хозр эса уша биринчи булгани каби миш мишлар бошланди якуни кандай кечиши эса факатгини тангрига аён. Неймар Барсага келолмаса у Мадридга кетишга кодир у буни бирмарта исботлаган. Икинчидан у Псжда колса кадри колмаснигини уни узихам чётки тушиниб турибди шунинг учуню Реалга утсахам хеч ажабланмасдим.
2019-08-13 19:47:14

Neymarni quyilar Shomurodov zur ketyapti shu ketishda unga top 5 ligadan taklif tushsa ajabmas
2019-08-13 19:42:33

Realga neymar kerakmas shaxsan meni fikrim peres tramsfer siyosatini zor oboradi shunchaki lekin shuyil pushaymon bumasa bugani mbappini omaganiga
#26 Neymar_10
2019-08-13 19:37:07
#19
Iloji yo'q ) chunki hozirgi paytda eng avjiga chiqayotgan ikki buyuk (Barselona, Real) klub tortishayotgan futbolchi haqida gap ketyapti Boy ota )
2019-08-13 19:20:01
Raciticni hali foydasi tegadi menimcha
#24 Grizmann
2019-08-13 19:00:56
Янгіліклар йөқмі
#23 Aligar
2019-08-13 18:16:32
tsn olish kerak himoyada narmal bita Langle bor oʻzimizni hursand qilamiz umtitini buyil zoʻr oʻynaydi Todibo bor dep lekin kuchli kuluplarga qarshi oʻyinda bu himoya bilan uzoqa bora olmaymiz hatya bita top himoyachi kerak
#22 Aligar
2019-08-13 18:13:05
hozir pikke avalgiday emas lekin shu holidayam jarohat olsa uni oʻrni toʻldiradiga himoyachi yoʻq
#21 Aligar
2019-08-13 18:11:43
Neymarni qoʻyinhlar rakitich ketsa shu umtitini ham sotip bir top himpyachi olish kerak edi
#20 Aligar
2019-08-13 18:10:05
shu Neymar jonga tegdi tezroq transfer bozori yopilip oʻyinlar boshlasin barsani oʻyinlarini odam sogʻindi
#19 COUTINHO7
2019-08-13 18:08:29
Boldi yopilar wu Neymarni Asab oinaiapti
#18 KOMETA
2019-08-13 17:53:21
Messi akasi tel qilibdi. Kel ózim sani padderjka qilaman debti Neymarga
#17 Messi1
2019-08-13 17:52:07

Neymar qaytsa ham uzog' bilan 17-18 mln atrofida maosh oladi
#16 Messi1
2019-08-13 17:50:48

Bechler: Neymarda ikta re'ja bor! Birinchisi PSGdan ketish: ikkinchisi Barcelonaga qaytish. Transfer yaqin orada amalga oshishi mumkin. Agarda u Barcelonaga qayta olmasa: Madridga yo'l oladi( Qaytish yaqin
#15 Messi1
2019-08-13 17:47:47

Neymar uchun yangi taklif 100+Coutinho+Rakitich. Manimcha ushbu taklifga ko'nishi aniq!
#14 professor
2019-08-13 17:32:00
#12 KOMETA 2019-08-13 17:30:33
Boburjon salom. Otabekka zakaz bb qóyganmiz mobodo Neymar qaytsa saytda "Buyuk qaytiw"degan maqola chiqariwga va'da bergan ukamiz????

буюк кайтиб яна иш курсатмаса булди, неймарга канакадир месси ёки суарезга ухшаб тулик ишонмаймиз энди, бир марта хато килганни одамлар жуда кам холларда кечиради
#13 professor
2019-08-13 17:30:50
кеча сайтимиз 130-уринни олибди, кечрок юзерларни пассивлигидан сезгандим ))
#12 KOMETA
2019-08-13 17:30:33
Boburjon salom. Otabekka zakaz bb qóyganmiz mobodo Neymar qaytsa saytda "Buyuk qaytiw"degan maqola chiqariwga va'da bergan ukamiz????
#11 professor
2019-08-13 17:28:41
янги сайт очилибди
fcbarca.net
#10 KOMETA
2019-08-13 17:28:29
Endi Zohidboy birini qowim birini kózim desang. Xech birini ketgazging kelmaydi jamoadan. Xarbirining òzigaxos yaxwi tomoni bor
2019-08-13 17:27:40
Отабек куринмайдилар, тезрок расман деган янгиликларни киритсалар зур иш буларди ))
2019-08-13 17:26:17
#6 Uzbek_Barsa 2019-08-13 17:24:37
#5
Шунинг учун сотиши аниқроқ.
Коутиньо, Ракитич ёки Видал кетса керак.

ракитич хам видал хам жуда керак, аслида рафиня ва яна бир иккитасини сотган яхши эди
#7 KOMETA
2019-08-13 17:25:18
Bizning dòstimizni yaqin oğaynisi Parijga ketgan Neymarni quloğidan tortib olib kelaman deb. Qani kutaylikchi oxiri nima bn tugarkan. Ijobiy xabar ewitarkanmuzmi
2019-08-13 17:24:37
#5
Шунинг учун сотиши аниқроқ.
Коутиньо, Ракитич ёки Видал кетса керак.
2019-08-13 17:23:24