O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

2019-09-11 22:50:14
Blya xozir kordm Xavi Simmons juda chiroyli gol urbdi! Ex jalka ketdi shu bola! Eng alamlisi tekinga kettiya!
2019-09-11 22:40:23
Худди Узб МТЖга ухшаб уйнаяпти . Ютук индивидуал харакатлар туфайли келаяпти
2019-09-11 22:20:02
Barca bor etiborni yoshlarga qaratibdi shekili! Juda yoshlarni sotvolshka tushb qobdi.
2019-09-11 22:18:21
Rasul aka jim kuzatb turish mazamikan!
2019-09-11 22:16:38
Undanam kichkinasi bor ekanku Chiru dgan!
2019-09-11 22:15:47
Bugun messini kenjatoyini tug'ilgan kuni ekan. MATEO MESSI 4 YOSHDA ! Tabriklaymz!
2019-09-11 22:13:34
#3#4 ZOHIDJON Aka man saytka kirip shu so'zlarni yozmoqchi edim! Aka 100%haq gaplarni yozpsz! Haqiqatdan ham valverdeda na bir g'oya na bir uslubni anglab yetmadm huddi jamoa murabbiysz o'ynavotkandek fikr uyg'otmoqda!
2019-09-11 22:09:07
Salom tun bedorlari bormi?
#16 COUTINHO7
2019-09-11 21:37:46
Nega hamma jim jit
#15 Neymar_10
2019-09-11 19:21:43
#14
Ok, birdaniga yumdim ko'zlarimi ))
#14 COUTINHO7
2019-09-11 19:10:27
#13 kozzi qising okam
#13 Neymar_10
2019-09-11 19:05:28
#12
Man bunday bayramlarga qarshidurman )
#12 COUTINHO7
2019-09-11 19:04:15
#11 aka Xali bayrami zorini qilamz Bu xolva boladi
#11 Neymar_10
2019-09-11 19:00:29
#10
Bayramni o'rtasidayam chaqiradimi )
#10 COUTINHO7
2019-09-11 18:56:36
Akalar kelilar
2019-09-11 18:56:08
#8
Xa, bu bola biladi qachon bayram qilishni ) ест повот ест аю ))
2019-09-11 18:51:10
#7 Neymar_10 2019-09-11 18:46:53
#6
Bugun shuning uchun Diyorbek bayram qilayotgan ekanda )
-----------------------------------
БАЙРАМНИ ҲАМ ДОДАСИНИ ҚИЛМОҚДА)))
2019-09-11 18:46:53
#6
Bugun shuning uchun Diyorbek bayram qilayotgan ekanda )
2019-09-11 18:16:24
БУГУН БАРСЕЛОНАНИНГ СОБИҚ ҲИМОЯЧИСИ ВА АЙНИ ВАҚТДА ТЕХНИК КОТИБИ, ДЎСТИМИЗ ЭРИК АБИДАЛ 40 ЁШНИ ҚАРШИ ОЛДИ!
ТАБРИКЛАЙМИЗ!!!
2019-09-11 17:55:16
Чл ярим финалда 4-1 3-0 ютиб жавоб бахсида 3-0 4-0 га ютказиб беради узлари ракиб жамога пул тикишади карабсизки 2 милярт хам фойда курса булади
2019-09-11 17:22:47
2017 йили Бильбаонинг Атлетик жамоаси бош мураббийи Вальверде Барселона бош мураббийи этиб тайинланганида кўпчилик мухлис ва мутахассилар уни яхши кутиб олганди. Кучли тактик мураббий, йирик жамоаларга қарши ўзига хос такрорланмас тактик услубларга эга мураббий деб айтилганди.
Вальверде хақиқатан ҳам бошқа мураббийларга ўҳшамаган, хотиржам ва хиссиётларини ҳар қандай ҳолатда ҳам жиловлай оладиган мураббий. Матбуот анжуманларидаги журналистларнинг саволларига ҳам ўзини қўлга олиб, кескин жавоблар қилмасдан жавоб беради. Лекин шундай бўлса ҳам унда камчиликлар мавжудлиги кўриниб қолди:

Биринчидан, футболчиларга энг керакли вақтда мотивация беролмаслик.
Иккинчидан, Барселона ўйин фалсафасидан четга чиқиб кетиш.
Учинчидан, меҳмонда рақиб жамоа кучли босим қилишига қарши ўйин услубини яратмаган. Рақиб бехосдан кутилмаганда кучли прессинг ва хужум кетидан хужум қилишда, унга қарши хеч қандай тактик услубларини қўллай олмади. Бунда ҳимоячилар кўп хатоликларга йўл қўйиб, чидамлилиги етарли эмаслиги кўриниб қолади. Ҳимоячиларнинг бу камчиликлари хужумчиларнинг кучлилиги туфайли кўп ўйинларда ёпиб кетади.
Биринчи муаммо ЕЧЛ ўйинларидаги Рома ва Ливерпул билан жавоб ўйинларидаги йирик мағлубиятлар мисол бўла олади.
Иккинчи камчиликда эса Барселона ўйин услубини сал ўзгартирмаса ҳам бўлмас эди. Барса билан ўйинда рақиб жамоа ўз майдончасига қамалиб олиб, қарши хужумда жазолаш усулини ўрганиб олиб, жазолайдиган бўлиб қолганди. Шунинг учун, ўйин услубига ўзгартириш керак эди.
(П/С. Бу менинг шахсий фикрларим.)
2019-09-11 17:02:55
Бартомеу трансферларга ФИФА томонидан қўйилган тақиқдан сўнг, ишлаш услубида катта бурилиш қилди.
Дипломатк йўлларни ва шошмасдан ҳар томонлама пухта режа орқали ишларни амалга оширадиган бўлди.
Кўриб турибмиз ва кузатмоқдами, Барселона жамоасини янада юксакларга кўтариш учун қаттиқ ишламоқда, буни инкор қилиб бўлмайди.
Битта шу бош мураббий масаласида кўплаб тортишувларга сабаб бўлмоқда.....
2019-09-11 16:41:19
Achkini taqvolib kallasida ko'p balo bormi deymanda bu Bartomeuniyam ))
Murabbiy tanlashdaxam ozgina ziyrakroq bo'lmaganda Xosep (
2019-09-11 16:00:31
Barselonani futbolchilariga to'laydigan bir yillik maoshi 671 mln evro