O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#33 Xojiaka
2020-05-22 15:31:57
Asadbek bu yangilini qatta oqidiz
#32 Xojiaka
2020-05-22 15:29:23
Agar rostan bu etilgan tarbiyalanuvchila qaytib kesa unda pep qaytishi kere buncha yosh oyinchi bilan oynashga faqat u qorqmidi qoganlaga ishonmadim
2020-05-22 12:30:40
Bir xaqiqatni o'qidm barca 2022-yilda o'z tarbiyalinuchlari Eric garcia 35mln, Isac Lihadji 30mln, Xavi simmons Pablo Morenolarni esa narxi ko'rsatilmagan qayta sotib olarkan! Yana 2tasini ismi esmdan chqib qoldi! Xavier mbuyambe va Juan jurganbelar transferlarida ham shu shartlari borligi uchunam Na real na Bavariya olomidi barca maktabi istedodlarini! Bu 100% haqiqat hurmatli manga o'xshab Pablo Moreno, Xavi Simons va Eric garciya muxlislari o'zim ham hayron qolodm nega juventus 5mlnga Pablo Morenoni so'rasa bermastan 1,5 mln ga sotkaniga, PsJdan esa Xavi simmons uchun pul bermaganiga, Eric Garciyani esa 2022-yili ketadi deb aytishkanini! Bu Bartameu ja ahmoq emas tulki ekan! Mateu Morey shartnomaga ko'ra Barusiyada o'ynamasdan ijaraga ketganiga qayta sotvomoqchi barca!
2020-05-22 12:17:28
#28 Andres_Iniesta
Siz javob beraolasizmi Shu gapizga ? Valverde bez taktika o'ynab 2 yilda 4 ta kubok yutdi! Endi o'ziz aytinchi nahot, Semedu, Roberto, Pike, Langle, Alba, Firpo, Arthur, De jong, Coutinho, Busgets, Vidal, Alenya, Rafinya, Rakitich, Dembele, Suarez, Fati, Grizman dabdala tarkibmi? Akajon ishanorin uncha muncha kamanda orzu qiladgan tarkib bu!!! Jaa siz etkanchali dabdalamas!! Prosta Murabbiy dabdala!
#29 professor
2020-05-22 12:09:13
#27 Andres_Iniesta
2020-05-22 11:47:50
Futbolda Iniestani yomon deydigon muxlisni o'zi bolmasa kk xatto inestani real muxlislari xam xurmat qilishadi u shunga loyiq futbolchi
Afsuski yapon chempionatini ko'ra olmayman

)))
2020-05-22 11:59:03
#3 barcada eng katta muammo murabbiy bolsa qani aytingchi valverde yaxshimidi yoki xozirgi molboqar setiyenmi xozirgi tarkib ga osha pepni olib kelsa xam xech narsa qila olmaydi siti da xam zvezda tarkib bn chl da xam xech vaqoga erish olmayabdi
2020-05-22 11:47:50
Futbolda Iniestani yomon deydigon muxlisni o'zi bolmasa kk xatto inestani real muxlislari xam xurmat qilishadi u shunga loyiq futbolchi
Afsuski yapon chempionatini ko'ra olmayman
#26 professor
2020-05-22 10:38:54
#25 Andres_Iniesta
2020-05-22 09:57:31
Afsuski kumush medalga kubok berilmaydida bu kumush medal olganni xech kim eslamaydi kubok olganni eslashadi

Пастда иккита олтинни хам эслаб куйинг, хар канча уз фикрингизда колманг барибир Леони иктидорига тан бергингиз келмайди, бир жамоада содик булиб шунча йил уйнаш хаммага хам эмас, шу кичкина гавдаси ва чап оёги билан футбол дунёсини узгартириб юборди...
Айтганча инестани уйини ёкар экан, япон чемпионатини хеч кузатиб борасизми ))))))))))
2020-05-22 09:57:31
Afsuski kumush medalga kubok berilmaydida bu kumush medal olganni xech kim eslamaydi kubok olganni eslashadi
#24 professor
2020-05-22 09:52:32
Мессини кадрини у кетгандан кейин билишади, худди круиф кетгани каби, барса машхур ва тарихи бор клуб аммо лео, бускетс лар кетгандан кейин жамоани ва уйин фалсафасини давом эттирадиган келажак йук, ламасия чин манода инкирозда, яна аякс мактаби тарбияланувчиларига мурожат килишда каталонияликлар мажбур булишади
#23 professor
2020-05-22 09:49:10
Мтж масаласига келсак оёги кийшик игуаин 3 та финалда тахминан бешта имкониятга эга булган гол уриш учун, биттасини масалан германияга карши финалда кулай вазиятни гол килганида аллакачон месси жч чемпиони буларди.

Аргентина либосида олимпиада чемпиони, ёшлар уртасида жахон чемпиони ва 2014 жч кумуш медал эгаси.
Термада хеч нимага эришмаган деган сузда мантик йук! Бу табиий равишда карай олмаслик деб биламан
#22 KOMETA
2020-05-22 09:25:12
Xammaga kun davomida omad!
#21 KOMETA
2020-05-22 09:21:29
Xar narsani òz davri bòladi. Kimdir keladi kimdir ketadi. Xavi va Inesta òzi bir kitob. Yaqin yillrda ularga izdoz sifatida Alenya va Arturni kòrmoqdan. Yana kim biladi
#20 KOMETA
2020-05-22 09:12:56
Sal bòlsayam futbolni tuwunadigan insonlarga: Xozirda Messi futbolni bir bòlakchasi. 10tadan 6ta futbol yulduzi Messini tan oladi. Xamma biladi kim qanday maxorat egasi ekanligini. Zohidjon dòstim qani bizniyam yurtda wunday òğlonlar tuğulsa debsiz. Bugundan xarakat qilamiz (xazil). Xammayam bir odam muximi iqtidor va mehnat
#19 KOMETA
2020-05-22 09:07:34
Assalomu alaykum!
#18 Xojiaka
2020-05-22 08:19:52
Yana etishim mumkin messi man uchun barsani 10 raqamli futbolchisi xolos
#17 Xojiaka
2020-05-22 08:18:14
Togri messida pasayish bor lekin ja unaqa pulxor bopketganiga qoshilmiman messini aybi ozi judayam zor oynab muxlislani shu darajaga orgatib qoygan xozirgi kunda saloh yoki mane yo de bryuyne bavaryadigi lewandovski psgdigi neymar yoki mbappe qaysidir oyinda umuman korinmasa bunga ahamiyat bermimiz lekin messi ayrim oyinlada korinmasa buni fojeaga aylantiramiz mani fikrimcha xozirgi kunda messi oldingi fantastik darajasidan tushib yuqoridigi futbolchila bilan bir xil saviyada oynavotti va biz buni qabul qilishshi xohlamayapmiz
2020-05-22 07:56:35
Messi mtj si uchun biron nimani qoillata oldimi agar qoilatganda edi jch finalida nemislarga yoki rosiyadagi jch da kopa amerika kubogida nima karomat ko'rsata oldi barcada xam shu axvol o'sha messi zo'r bo'lsa nega roma liverga javob o'yinida xatto 1ta bo'lsa xam gol ura olmadi gol urish qayoqda maydonda bormi yo'qmi bilinmagan xam xar qanday mtj mi kulubdami jamoa sardori qolgan 10 tasini oldinga torta olishi kerak afsuski messiga mana shunday xislat yetishmaydi mtj da xam xali xech vaqo yuta olgani yo'q bunda keyin xam to'chna yuta olmaydi jamoa sardori messi bo'lsa.shuning uchun messini davrida barca qancha sovrin yutmasin bu sovrinlarni faqat messiga bog'lash noto'g'ri barcaga bu sovrinlarni birgina messini o'zi olib bergani yo'q sovrinni butun kamanda mexnat qilib qo'lga kiritsayu olqishni faqat messi olsa to'g'rimikan futbol bu jamoaviy o'yin
2020-05-22 00:10:58
Футбол бу жамоавий ўйин. Буни тушуниш катта калла ёки кўп ақл талаб қилинмайди. Фақат бир нарсани ажратиб олишимиз керакки, шу жамоавий футболда энг керакли дақиқаларда,
вазиятлардан унумли фойдаланиш футболда ғалаба қозонишни таъминлаш демакдир.
Мураббийлар нима учун Мессини яхши кўради?
Юқоридаги ҳолатларда кўп қисмида жамоасини муҳим вазиятларда голлар уриши. Эътибор беринг шунга. Месси туғма голеадор, вазият бўлдими деярли гол дегани.
Унинг урилган голлар сони бу фактни исботлаб турибти.
Месси ундай ёки бундай дейишлик ортиқча гаплар деб ўйлайман.
Унга фақат хавас қилиш мумкин.
Қани эди бизнинг юртимиздан ҳам шундай ўғлонлар етишиб чиқса....
2020-05-22 00:00:52
Талант пулга боғлиқ бўлганида хозирги футболни Қатар ва БАА ликлар забт этган бўларди)
#13 Franklin
2020-05-21 23:50:49
#9 ma'lunot uchun dunyoda eng ko'p maoshni aynan messi oladi!
#12 Franklin
2020-05-21 23:49:52
#10 Kechirasiz shaxsan kamina, 2004 yildan mukammal futbo'l ko'radi! Raykardni barcelonasini ko'rgan odammiz! Madridda gallaktikosni 0:3 ga yutgan paytini bernabeu Roniga turib qarsak chalganini "jonli" ko'rganmiz! Kro'yf, Vangallarni davrini net orqalik bilamiz! Barcani "Salobati" oldinxam bo'lgan va keyin xam bo'ladi bu messiga bog'liq emas!
Xa ko'p sovrinni messining davrida yutdi, lekin bularni xammasini messiga bog'lash to'g'rimikin?
Bu muvafaqiyatda asosan fundamentni qurgan Raykard, amalga oshirgan Pepni va butun jamoani o'rni katta!
2020-05-21 22:30:18
#9 to'ppa to'g'ri messi barcada pul uchun o'ynamaydi messi barcada limonlar uchun o'ynaydi yani aylanib xam o'rgilib xam baribir messini dardi fikri pul
#10 Neymar_JR
2020-05-21 21:17:44
Barcani salobati nimaga oldin bo'lmagan Janob Franklin
2020-05-21 21:17:12
Ha messi barcada pul uchun o'ynamaydi.Agar shunday bo'lganda U ketgan bolardi city yoki mciga.U barcani sevadi.Barca uchun yashaydi.Yan olaylik.barcaning eng kuchli davri osha Messi bn buog'liq.
#8 Aligar
2020-05-21 20:31:45
Messi xam shuncha yutuqlarga Barsani orqasidan erishdi qolaversa otni kalasiday oylik olgandan keyin yuguradida bita Messi oladigan oylikni Sancho Lautaroga oʻxshagan 5 tasiga bersa boʻldi
#7 Aligar
2020-05-21 20:29:23
#6 Franklin
2020-05-21 19:27:22
#5 messi bo'lmasaxam, Barcelonani "salobati" bor u ketsa boshqasi keladi shu

Yashang
2020-05-21 19:27:22
#5 messi bo'lmasaxam, Barcelonani "salobati" bor u ketsa boshqasi keladi shu!
2020-05-21 19:01:37
#2Siz doim Messiga negativ yondawasiz.Bilub oling Messi bor ekan jamoalar haligacha Barcadan qorqib turushadi.Agar messi bolmasa nima Breytueytdan qorqiwadimk
2020-05-21 17:16:37
Barcaga Sen va Xavidek ijrochilar yetishmayotganixam bor gap! Markaz bosh, ximoyaxam shu axvol, bitta messining qo'lidan nimaxam kelardi!