O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#11 Xojiaka
2020-05-22 19:44:05
Qaysi komandani maglubiyatini eslashshi xolis gappi burmastan etvurin
#10 Neymar_JR
2020-05-22 19:33:38
Ha hozir ham korayabmizku Barcani messusuz ahvolini
#9 Xojiaka
2020-05-22 18:44:49
#3 barsa Dinamoga adashmadam 98 yil milanga 94 yil yutqazgan agar buni bayro qivotgan bosez man sizga xohlagan komandezzi shu vaqt kamida 2tadan shunaqa yirik maglubiyatini esltib otishim mumkin bundan keb chiqadiki futbolda salobatli komandani ozi yogakande a????????
#8 Xojiaka
2020-05-22 18:37:27
Messisiz barsa qanaqa ahvolda bolishini taxminan yana 2 uzogi bilan 4 mavsumda keyin koramiz 20 yildan oshiqroq vaqtdan beri futbol korvotgan bosam hamma grandlani oyinida pasayish kuzatilib yana oziga keganini ehtimolki undanda kuchli bolib qaytganini kordim shunichun barsada kuzatilvotgan pasayish qorqinchlimas (2000-2003 yilladigini haqiqiy inqiroz disa boladi)
2020-05-22 18:17:40
#6 messi bo'lmasa xechkim ch'chimasmush barcadan ))
2020-05-22 18:06:36
4#: Barcelona kuchli klub. Messisiz ham shundayligicha qolaveradi. Huddiki Messi bilan u bu narsa qivoryatkandek.
2020-05-22 18:05:15
23 professor
2020-05-22 09:49:10
Мтж масаласига келсак оёги кийшик игуаин 3 та финалда тахминан бешта имкониятга эга булган гол уриш учун, биттасини масалан германияга карши финалда кулай вазиятни гол килганида аллакачон месси жч чемпиони буларди.

Argentina yutsa Messi sabbchiyu mag'lubiyatiga boshqalarmi. Nimaga Messi bitta o'zi o'ynab berolmedi. Ana Portugallarni ko'ring. Koreyaliklardaham asosan Son olib yuradi. Argdayam Messidi ko'ramiz "tepgan to'plarim osmonu falak" deb qolishini.
2020-05-22 18:05:02
#3 xa men nima deyabman? Fundamentini qo'ydi diyabman. 92 chi yildan beri uzoq kutilgan Chlga aynan Raykard boshlab keldi! Xuddiki Maur Realni inqirozdan olib chiqib Anchelottiga pishiribbergandek.
Men salobat deb shu barcelona deganni o'zida raqib xavsirashini nazarda tutdim!
Demak fikiringizcha barca messisiz o'rtamiyona jamoa shundaymi?)) Messisiz salobati bo'lmasa bu jamoani yana bilmadim...)
2020-05-22 16:22:38
#9 ma'lunot uchun dunyoda eng ko'p maoshni aynan messi oladi!
#12 Franklin
2020-05-21 23:49:52 1
#10 Kechirasiz shaxsan kamina, 2004 yildan mukammal futbo'l ko'radi! Raykardni barcelonasini ko'rgan odammiz! Madridda gallaktikosni 0:3 ga yutgan paytini bernabeu Roniga turib qarsak chalganini "jonli" ko'rganmiz! Kro'yf, Vangallarni davrini net orqalik bilamiz! Barcani "Salobati" oldinxam bo'lgan va keyin xam bo'ladi bu messiga bog'liq emas!
Xa ko'p sovrinni messining davrida yutdi, lekin bularni xammasini messiga bog'lash to'g'rimikin?
Bu muvafaqiyatda asosan fundamentni qurgan Raykard, amalga oshirgan Pepni va butun jamoani o'rni katta!

Shu raykard parot qilmaganmidi 07 08da Raykard ham eplay olmay qolgan.Barcani.Adashmasam siz aytgan salobatli barca 4 0 larga yegan Dinamoyu Milanlarga
2020-05-22 15:44:10
Оз колди, барса кубокни узиники килиши керак
#1 DADO