O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#32 professor
2020-05-22 23:32:46
Барсани муаммоси бартомеу ва мураббийнинг нотугри тактикаси...
Уйинчиларда мотивация етарли
#31 professor
2020-05-22 23:29:04
#3 Aligar
2020-05-22 18:51:51
Shaxsiy fikrim Messi Buskes Suvares Coutinyo alba Pike Umtiti Rakitic Vidallarni sotip jamoni qayta tuzish kerak bir paytlar Gvardiola Ranaldinyodan kechip qanday natijalarga erishgandi

Месси ва бускетсни сотдингиз дейлик, ана мбаппе ва эриксонни олиб келдингиз, хуш нима булади? Азар ва йович реалга келиб нима кахрамонлик курсатишди? Англия ва германияда яркираб ёнган шам, испанияга келиб учиб колдику...
Аксинча месси ва бусидан фойдаланиб купрок совринлар ютиб олиш керак, буни ечими мураббийнинг тугри тактикаси, тамом!
#30 professor
2020-05-22 23:25:42
#1 Aligar
2020-05-22 18:46:24
Shu bir narsaga amin boʻldim Messini muxlislari Barsani mixlislaridan koʻp ekan Barsa yutsa hechkim Barsani maxtamaydi Messini maxtaydi yutqazsa qoganlar ayipdor menga Messi siz ham Interni oʻz stadyonida yengan Barsa yoqandi. Meni fikrimcha Messini ketishi Barsaga zarar emas foyda boʻladi jamoviy oʻyin paydo boʻladi dep oʻylayman

Леога шунча хусумат каердан, ахир 16 йил барсага куп нарса берди, барса берган мехрни икки хисса килиб кайтарди, сиз айтган фати ва гризман мухим уйинлардан катта сахнага чика олмайди, буни куп гувохи булдик, антуан умуман барсага тушмади, фикрингиз хусуматдан бошка нарсамас
#29 KOMETA
2020-05-22 21:07:24
Dòstim xali bizga futbol ekspertligiga yòl bòlsin. Òzingiz xormang!
2020-05-22 20:53:23
Ассалому алайкум, футбол билимдонлар ва экспертлари!
Ҳорманглар!
#27 KOMETA
2020-05-22 20:41:28
Ter Shtegen Bavariyaga ketadi degan miw-miwlar yolğon bb chiqmoqdami. Yoki Barsa Markni maowini owirdimi
#26 Aligar
2020-05-22 20:39:56
#21 FRENKIE_DE_JONG

Asadbek boshqalar harakat qigani bilan tinmay yugursa ham barbir asosiyda yugursa yugurmasa mashqulot qilsa qilmasa barbir oʻsha oʻyinchilar tusha versa keyin qoganlarda ishtiyoq qoladimi murabiyni soʻzi oʻtmagandan keyin qoganlar nima qisin oʻyin boshlangandan maydonga tushgan harbir oʻyinchi mirabiyga yoqishga emas balki Messiga yoqish uchun ha dep toʻpni unga oshiradi
#25 KOMETA
2020-05-22 20:38:28
Baribir Messi bn maslaxat qilinadi
#24 KOMETA
2020-05-22 20:37:08
Vaalaykum assalom ukalar. Xudoga shukur yaxwiman. Dam oliw burundan. Iw kòp. 2kun iw 2kun uydaman
2020-05-22 20:36:06
Kevotkan bayramlar bilan Ramazon Hayiti muborak va qutlug' bo'lsin!
#22 Aligar
2020-05-22 20:34:52
#12 FRENKIE_DE_JONG
2020-05-22 20:23:03
Hozir o'qidm Seteyn Pike, alba, Arthur blan urushb qobdi shunga Arthur yoqotmoqchkan molboqar

Pike albalarga kuchu yetmagandan bor alamani Arturdan olmoqchida urushgan boʻlsa ana Pike albani kulubdan yoqotsin Pikega ketdep koʻrsinchi joyini koʻrsatip qoʻyadi
2020-05-22 20:34:16
Aka sovrindorlar 3 ta xolos tarkibda Messi, Pike, Busgets qoganlari ja sovrinlarni taxlab tashlaganlari yo'q! Qoganlari qarib qogan Rakitch, vidal, Suarez boshqalar yoshku! Barcaga normalniy trener kere!
#20 Aligar
2020-05-22 20:32:30
#19 FRENKIE_DE_JONG
2020-05-22 20:30:18
#16 Aligar
Asalomu aleykum! Alijon aka qaleysz

Raxmat yaxshi
2020-05-22 20:30:18
#16 Aligar
Asalomu aleykum! Alijon aka qaleysz?
#18 Aligar
2020-05-22 20:29:47
Barsa tarkibni qayta tuzish kerak tarkib algʻov dolgʻov boʻlip ketti yulduzlar bor kuchli oʻyinchilar koʻp lekin koʻzi sovrunlar uchun yonip turgan fudbolchilar yoq
2020-05-22 20:27:44
#10 #11 KOMETA
Ey Asalomu aleykum! Boy aka qaleysz! Tuzumsz? Charchoqlar yo'qmi?
#16 Aligar
2020-05-22 20:26:38
#13 KOMETA
2020-05-22 20:23:39
Alijon Shetenga izdoz kim bòliwi mumkin

Assalomu aleykum Oybek aka yaxshimisiz
Ter stengenga izdosh faqat germanyadan topilsa kerak chunki bunaqa sovuqolik faqat nemislarga xos dep oʻylayman
#15 KOMETA
2020-05-22 20:26:01
Laliga bowlansa zòr bòlarkana
#14 KOMETA
2020-05-22 20:24:26
Asadbek xamma gap Bartoga
#13 KOMETA
2020-05-22 20:23:39
Alijon Shetenga izdoz kim bòliwi mumkin
2020-05-22 20:23:03
Hozir o'qidm Seteyn Pike, alba, Arthur blan urushb qobdi shunga Arthur yoqotmoqchkan molboqar!
#11 KOMETA
2020-05-22 20:22:19
Solula joyidami ukam. Karantinla yaxwi òtoptimi
#10 KOMETA
2020-05-22 20:21:05
Asadbek salom
2020-05-22 20:20:32
Hozir kataloniyada fudbol muxlislari bartameu twitter sahifasini porlatvorey dvotdikan Tankani traktorga almashtrishdan nima ma'no db Arturni Pyanichkamush ey dalban bartameu!
#8 KOMETA
2020-05-22 20:20:13
Insofi bòlsa ketmaydi
2020-05-22 20:15:07
Hch Barcani messiga suyanib oynawi yoqmaydi.Lekin hamma biladi.Barca Messiga bog'lani qolgan .Bu aksioma
2020-05-22 19:23:37
Bu dalban bartameu barcani kelajak Xavisini Arthurni Pjanich almashtirmoqchi boshinga urasanmi Pjanichni hozirgi ahvoli Rakitich bilan bir xilku naxuy kerak Malibuni, matizga almashtirib!
2020-05-22 19:14:53
Havertz, Dest, Lautarolarni opkelish kerak!
2020-05-22 19:11:45
Transferlar qachon boshlanadi! Manbunaqa g'alati xabarlarni o'qo'rib z bo'ldiku odam nimamush barcada Ter stegen, De Jong, Messidan boshqa hamma sotiladi Langle, Arthur, Emerson, Fati, Araujolarni ham shu qatorga qo'shishga arziydi! Lekin qoganlari ketsa mayli Neto, Pike, busgets, Umtiti, Semedu, Alba, Firpo, Rakitich, vidal, Suarez, Dembele, Grizman, Rafinya, Wage, Todibo, Cucurella ketsa o'rniga normalnilarini olish kerak De shilyo, Pjanich, qmasdan! Kay Havertz, Serginho Dest, Alex telles, Shkrinyar, Martinezlarni sotib olib! Penya, Collado, Rikard Puch, Jandro Orellana, Rey Manay larni "B" Dan obkelish kerak!
#3 Aligar
2020-05-22 18:51:51
Shaxsiy fikrim Messi Buskes Suvares Coutinyo alba Pike Umtiti Rakitic Vidallarni sotip jamoni qayta tuzish kerak bir paytlar Gvardiola Ranaldinyodan kechip qanday natijalarga erishgandi