O'z fikrlaringizni bildirishingiz uchun saytdan ro'yhatdan o'tish kerak.

Fikrlar:

#10 NBM_10
2020-06-30 22:35:14
Artur oyog'idan to'pni olib qo'yish eng qiyin bo'gan zo'r yosh yarim himoyachilardan biri. Nega Barcelona bunday qiladi hayronman. Oxirgi yillardagi o'zini oqlagan eng yaxshi transferlardan biri shuku axir. Hech tushunmayman. Ko'nglim qoldi shu rahbariyatdan. Essiz
2020-06-30 06:26:53
Barcelona huddi parvozi tugab aeroportga qoʻnayothan samolyotga oʻxshaydi. Parvoz davomida yuqori samolarga koʻtarilib, chiroyli parvoz qildi va endi manziliga yetib keldi. Yana qayta yuqori parvoz qilishi uchun 2-3 yil tayyorlanishi kerak boʻladi. Bu mening shaxsiy fikrim.
#8 KOMETA
2020-06-30 04:57:28
Osmon yitoq yer qattiq!
2020-06-30 00:07:26
nima deyishga ham hayronsan kishi. prezident saylovi tezroq kelsin deyishdan boshqa iloj qolmadi
2020-06-29 23:24:10
Barselonani instagramdagi saxifasi kirsam daxshat... 76 542 coment... Deyarli xammasida bartameo out... Manga yoqgani bittasi ter shtegnni Buffonga fatini Higuainga almashtirvor dib yozganakan...afsus Artur ketgisi kemagandi... Brazilyaliklardan kongil qolayotganidi... Neymar ketaman db topolon qilganda ushlab qola olishmagandi Arturda esa buni aksi... Shu Bartameo rostan g'irt Axmoq yoki qimorda Arturni yutqazib qoygan... Boshqa tuzuro sabab topomadim... Agar Arturni pulga sotib o'rniga boshqa o'yinchi ogandayam maylidi... Lekin nimaga Pyanich...? Kim pyanichga 60mlndan ortiq pul berarkin... Bu axmoq Barto grizmanni 125mlnga Dembeleni 120mlnga coutinyoni 120mlnga olib o'rganib qogan... O'zini o'yinchilarini yo tekinga yoki arendaga bervoradi... Ja zo'r kesa Munir el xadadiga oxshab 1mlnga bervoradi...
2020-06-29 23:12:24
Eng yomoni Artur yuventusda ochilib ketsa xar korganimizda ko'zimiz oldiga axmoq Bartameo keluradi... Ko'ramiz vidal bilan rakitichni qanday ketqaza olarkin... Agar shu ikkalasi jamoada qolsa aniq bartameo barselonani dushmani boladi....
2020-06-29 22:39:54
Arthur ohirgi kunlargacha ketishga qarshilik qildi. Bir tarafdan unga nisbatan nohaqlik bo‘lyapdi. To‘grisi Arthurga achinyapman. Hali uvoli tutmasaydi. Nima bo‘lganida ham unga kelgusi faoliyatiga omad tilab qolamiz. Ajoyib o‘yinlaring bn rahbariyatni sotib yuborganiga pushaymon qil !
2020-06-29 22:19:43
Gracias Arthur!!!
2020-06-29 22:06:45
Afsus.Artur yig'lab ketti.Yana bitta choyxona kerakda.Fikrlarni yig'volgani